piątek, 6 maja 2011

Звери - Я с тобой / Jestem z tobą




Мир такой красивый и такой замечательный
- Świat jest piękny i taki wspaniały
Я сижу напротив. Как же ты привлекательна!
- Siedzę naprzeciwko. Jaka ty jesteś pociągająca!
Ты в моих глазах и мир тихонько сужается.
- W moich oczach jesteś ty i świat cichutko się zwęża
Утро, солнце, кофе и сейчас всё решается.
- Poranek, słońce, kawa i teraz wszystko decyduje się
Я к тебе подсяду, я спрошу: «Ты одна?»
- Przysiądę się do ciebie i zapytam: Jesteś sama?
Ты улыбнешься и скажешь мне: «да»!
- Ty uśmiechniesz się do mnie i odpowiesz: Tak!

Припев - Refren
Если ты скажешь да,
- Jeżeli powiesz tak
То всё вокруг неважно.
- To wszystko wokół staje się nieważne
Всё только для тебя, для одной.
- Wszystko tylko dla ciebie, dla tej jedynej
Если ты скажешь да,
- Jeżeli powiesz tak
Поверь я буду счастлив.
- Uwierz, będę szczęśliwy
Ты прекраснее всех и я с тобой!
- Jesteś najpiękniejsza ze wszystkich i jestem z tobą!

Ты опять смеешься над моими вопросами,
- Znów się śmiejesz z moich pytań
Просто интересно знать на сколько ты взрослая!
- Po prostu to ciekawe wiedzieć jak bardzo jesteś dorosła!
Мы идем по городу, вокруг все любуются!
- Idziemy po drodze, wszyscy wokół zachwyceni
У таких как мы все обязательно сбудется
- Takim jak my na pewno wszystko spełni się
Я тебя спрошу: «А ты со мной навсегда?»
- Spytam cię: czy będziesz ze mną na zawsze?
Ты улыбнешься и скажешь мне: «да»!
- Ty uśmiechniesz się do mnie i odpowiesz: Tak!

Головокружение и меньше дистанция.
- Zawroty głowy i mniejszy dystans
Ты со мной танцуешь, заплетаешься пальцами.
- Tańczysz ze mną, splatając palcami
Музыка внезапно и коварно кончается.
- Muzyka nagle i subtelnie kończy się
Трудно говорить, но у меня получается.
- Trudno mówić, ale udaje mi się
Вот рука и сердце, и я жду твой ответ.
- Oto ręka i serce, czekam na twoją odpowiedź
Ты улыбнешься...
- Ty uśmiechniesz się...
И скажешь мне: «ДА!»
- I odpowiesz mi: TAK!
Ты улыбнешься и скажешь мне: «да»!
- Ty uśmiechniesz się do mnie i odpowiesz: Tak!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz