piątek, 22 lipca 2011

4 Strings - Summer sun




Far away from home,
the place where i belong,
when I close my eyes,
I start to realize. 
Daleko od domu
miejsca gdzie należę
Gdy zamykam oczy,
Zaczynam uświadamiać sobie


Hold my breath,
trying to forget,
feeling so strong,
a new day has come.
Summer sun,
summer sun...... 

wstrzymuję oddech
próbuję zapomnieć
uczucie tak silne
nowy dzień nadszedł
letnie słońce


Summer sun, keep me warm,
nothern light,
come and dry my eyes.
Summer sun. 
Letnie słońce,trzyma mnie ciepło
północne światło
przychodzi i osusza mi oczy
letnie słońce

When I'm searching for belive,
has to put myself at ease,
everytime I'm on the run,
find me summer sun,
find me summer sun. 

Kiedy szukam wiary
to mnie łagodzi
za każdym razem jestem w biegu
znajdź mnie letnie słońce...


Far away from home,
the place where i belong,
when I close my eyes,
I start to realize. 

Daleko od domu
miejsca gdzie należę
Gdy zamykam oczy,
Zaczynam uświadamiać sobie


Hold my breath,
trying to forget,
feeling so strong,
a new day has come. 

wstrzymuję oddech
próbuję zapomniec
uczucie tak silne
nowy dzień nadszedł

Summer sun, keep me warm,
nothern right, come and dry my eyes.
Summer sun!
Summer sun!
Find me summer sun.
Summer sun.......... 

Letnie słońce,trzyma mnie ciepło
północne światło
przychodzi i osusza mi oczy
letnie słońce
letnie słońce
znajdź mnie letnie słońce
letnie słońce

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz